Az Apple cég elismerte az iPad hibáját, azonban megoldás még nincs.
A probléma a Wi-Fi-vel van, ugyanis elég akadozóan működik (ha működik). Az Apple Support honlapján a panaszok nagy része a gyenge jelről szól, ill. hogy a készenléti módból visszalépve egyáltalán nem talál hálózatot a készülék.
Megjelent egy ügyfélszolgálati közlemény:
„Bizonyos körülmények között előfordulhat, hogy alvó módból visszatérve vagy újraindítás után az iPad nem képes automatikusan újracsatlakozni egy már ismert Wi-Fi hálózatra. Ez független gyártótól származó (nem Apple) kétsávos Wi-Fi útválasztók használatakor merülhet fel, amennyiben ugyanazt a nevet viseli mindegyik hálózat, vagy pedig minden hálózatra eltérő biztonsági beállításokat adtunk meg.”
Előfordul, hogy a kétsávos útválasztók egyetlen hálózatként használják a 2,4 és 5 GHz-es sávokat, ugyanolyan hálózatnévvel és jelszóval. Az Apple ajánlja, hogy a két frekvenciasávot külön hálózatokká válasszuk szét és külön nevekkel illessük őket. Valamint legyünk biztosak, hogy mindkét hálózat ugyanazt a forgalomtitkosítást használja (például WEP, WPA vagy WPA2).
Ha semmi nem hat rá, akkor a cég javasolja a hálózati beállítások alaphelyzetbe rendezését az "iPad Settings"-ben. Javítást még nem tett közzé a cég, pedig bizonyos, hogy a Wi-Fi hibát a beégetett szoftver hiányosságai okozzák.
Forrás
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése