2011. január 25., kedd

Témaválasztás

Az üzleti videó lehet reklám, gerilla videó, rendezvény promó vagy összefoglaló, bemutathat terméket, vagy akár cégtevékenységet is.

- Termékvideó: „Látom ezt a terméket, működik és egyébként is szükségem van rá” - részletes termékbemutató, figyelemfelkeltő elemekkel (ne vigyük túlzásba): villogó feliratok, audiovizuális elemek, stb. Pl. Teleshop.

- Szolgáltatás videó: „Látom ezt az embert és szimpatikus/antipatikus számomra.” - aki a videóban szerepel, megnyerőnek és bizalomgerjesztőnek kell hasson. A szöveges bemutatókkal szemben a „szereplős” videó nagy előnyt élvez, könnyebb egy arcoz társítani egy terméket, céget, mint egy szövegre visszaemlékezni. Tehát a videó könnyebben megjegyezhető, mint a szöveg.


Termékismertető videóra példa:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése